'

~ 'uRag dRrulug' adalah dialek pedalaman Ulu Tembeling di Pahang bererti 'Orang di Ulu'- Walaupun terdapat loghat pertuturan berbeza diantara beberapa kampong @ Gusai, Mat Daling, Kg. Bantai, Kuala Sat serta Kg. Pagi namun memahami antara satu sama lain dan merasakan bahawa kami tetaplah satu. Blog satira ini membawa suara anak daerah terpencil dan terpinggir ke persada dunia, - serius dan sinis ~

mutiara kata UD:

mutiara kata UD:
bukan aku hendok, bukan aku mintok...
dunieq tork tau maluq..

Tuesday, September 11, 2012

PUNGGONG UNTUK 'ORANG LIWAT'




Marah sungguh pencacai Orang Liwat dengan posting UD sebelum ini, mengenai Orang Liwat. Tapi kita sedar bahawa mereka terpaksa lakukan itu kerana mereka dibayar lumayan sebagai siber tropper pembangkang. Lihatlah Topeng Perak, Yob Tualang Sekah, Milo Suam dan juga Chegu Bard. Semuanya lumayan......

Seorang remaja bernama Ammar sudah dikagumi oleh Orang Liwat. Budak bingai telah dengan kurang ajarnya menonggengkan bontotnya dihadapan khalayak ramai sambil menghalakan ke foto pemimpin negara. Khabarnya budak terencat akal itu tidak langsung merasa bersalah dan takut ketika disoal siasat pihak polis. 

Diatas keberaniannya itulah khabarnya Orang Liwat sangat ingin bertemu dengannya. Mungkin kerana ciri-ciri beginilah yang diperlukan oleh Orang Liwat untuk dijadikan pemimpin aktivis bagi tugas-tugas semasa demonstrasi dan mencetus hura-hara. Ini kerana Orang Liwat tetap berpendapat, untuk mencapai cita-cita peribadinya menjadi Perdana Menteri, kerajaan mesti dilemahkan dan dijatuhkan dengan cara melakukan kekacauan.

Orang Liwat tidak kedekut menabur duit kepada 'anak ikan' dan 'anak anjing'nya. Kerana duit yang didapati dari penyalahgunaan-kuasa semasa dia menteri kewangan masih banyak lagi. Beliau juga menderima dana asing bertujuan untuk menjatuhkan kerajaan.

Sama ada Orang Liwat benar-benar mengagumi budak tonggeng itu kerana keberanian menonggeng bontotnya atau kerana berahi kepada bontot budak tonggeng itu tidaklah kita ketahui dengan jelas. Namun demikian, budak itu memang layak menyertai PKR, Parti Koyakkan Rektum dengan bermodalkan jubornya.


Mini poster sensasi khas dari Orang Liwat untuk pengikut setianya di alur Tembeling dan Jerantut:



Ada sesiapa berani katakan bahawa Orang Liwat ini tidak meliwat? Mahkamah telah mengesahkannya. Karpal Singh pun sudah mendakwanya lama dulu dan kini meminta dia bertaubat. Al-Juburi adalah gelaran yang diberikan oleh musuh nombor satunya dahulu dan kini jadi kawan celah ketiaknya, Mat Sabu. Apa lagi penafian kamu anak-anak ikan ?


Aihhh! Beliwat yerk? Depan masuk...belakang pun laroh....kerayanth sunggoh!! Apa gon dorh dingok video beliaw dengan chinadoll?? Bingkok oih!!...Hirott!! Hehehe!!

3 comments:

Anonymous said...

Sudah itu  , pegawai keselamatan  pula hacu pistol kat belia , tapi kerja dia juga hacu ponggong kat Anwar dalam Bus Merdeka  . Mungkin benar !! , pemandu kereta bini dia pun Anwar belasah , bukan sekali berulang ulang kali . 

Anwar sungguh kaya orangnya . Kalau putus wang , boleh tawar pongong kepadanya ,  wang banyak wang banyak  . Tapi kena beri tahu Anwar dulu , " pelaaan pelaaan Pak Shiek , jangan kuat kuat ... sabar sabar..... ini barang baik " 

Anonymous said...

hahaha! nasihat diatas ni elok diberikan kepada mahasiswa dn mahasewel penyokong Anu arr aka Orang Liwat, putus duit boleh beri bontot, yg bagusnya Orang Liwat ni adalah dia flexible....jantan boleh betina pn boleh....aiskrim pun boleh kalau dah tak boleh mengangkang atau menonggeng..

uRag dRrulug said...

aihh! be-liwat dimeq eihh!